the truth behind

började dagen med att måla i pentryt. vi blev där i flera timmar.
fick sen hjälp att mocka. valis och ove fick käka middag ute i mysvädret.

red ut mysove runt stigen. slängde på en graman ifall att  ..
han vände som han brukar, men bara i början, two times, och jag var beredd.
snelhest resten av vägen. provade läääänga galoppen och det gick finerz.

lo tömkörde valis. och han hade vart duktig :)
vi drar ut imorrn och super o får hoppa med j.

fortsatte att måla på em. nu är sisådär hälften av väggarna klara.
så imorrn får jag och maria börja med loggan. spännande.
fast aningens petigt, den måste vara noggrant och fint förstås.

nu ska jag kirra empos bilder. dom ska över till en skiva
och då måste jag tjorva med två datorer.  nåja, that's life.
ajo, dags att lätta, målning 10.00 imorrn.                  ciao!

image81
ps.
jag vill ha sommar nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide