the world is ugly

    sitter i skolan. har lunch, men mina såkallade vänner 
    skulle göra historia och ides inte följa med mig till maten. 
    shyrroklubben, verkligen. har matte på ett tag, sen historia   
    och engelska. men tror inte att jag ids gå på de två sistnämnda. 
    före första så äre muntligt på historian och nu har tydligen min 
    grupp gjort utan mig eftersom jag var borta. dom vart typ tvugna. 
    men iaf, inte fan tänker jag stå där själv och snacka. 
    sen på engelskan så gör vi gramatikgrejs, jag är klar. 
    ska då läsa och det kan jag gott och väl göra hemma. 
    skitsamma om jag inte får närvaro, 
    känner mig noll motiverad och obrydd till tusen.

måste rida inne med super olle igen, jag vill inte. före första så är han en unghäst och lär ju bli förstörd av dålig ridning. annat äre med valle, han är ju vuxen. valis ska få gå med i dressyrgruppen för sofia trorja.

                          solong for now /j


Kommentarer
Postat av: Lina

Ides och ides, men vi kunde inte. Var ju som tvugna att göra historian då :/

2008-02-19 @ 22:10:16
URL: http://skruv3n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide