this world is just an idiot's parade

well, well. var inte i skolan idag. fattade nästan inget av  fysiken igår, och så var jag trött =  orkade inte plugga mkt. dåligt av mig att inte gå på resterande lektioner. sovde länge, stoppade sen upp mina självlysande stjärnor i taket. jag fullkomligt glittrade efteråt, mycket för att stjärnorna släppte glitter i mitt ansikte, men ändå. längtar tills jag ska lägga mig under min alldeles egna stjärnhimmel :)

red carl von pyssling på lektion. hade markarbete, hoppades på hinder, men bommar as usual. det gick faktiskt ganska så bra, speciellt ena galoppen, wosch. sen när vi väl fick travhoppa ett pluttehinder så kom vi inte rätt på det mer än en gång, haha. han blev stark och tyckte det var värdelöst med travhopp. knas. skämmigt när hans matte satt och kika, hoppas hon inte såg allt för mkt. a sa att det syntes att jag ridit mkt nu, och det lät ju bra.

red sen ut valleman som fått sin sko på foten. han var pigg gånger 297459876. helt hoolabandoola, men han gjorde inge dumt utan skuttade mest när han inte fick springa så fort som han vela. goddamnit vad jag gillaren snubben, han är så fiiin. så jävla svårslagen ..
super olle fick en vilodag och lite snabbpyssel. lillesöten.

promenixade hem med julle och dolly parton. imorrn åker dom hemåt, tidigare än planerat. tjao, lite trist förstås. och imorrn äre fredag, och jag har så jävla mkt att göra. super o, valis, loppan och hästkunskap. + skolan, jag ska tamefan kliva upp och ta mig dit !

             tjinghey for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide