you are freakin' perfect

lyckades sova till elva, fan vad härligt. det var längesen sist.

for till stallet ett. mockade, fyllde mat och var ute i hagen, på 1½ timme. världsrekord. och jag var noga måste jag tillägga. blev lite ändringar i träningsplanen. eftersom det stormade ute så blev det ridhusnötande igen. red först super olle för lo. han var pensionär idag, fast det är bra. lugn och fin, jättenice.
red med i lo's grupp sen. dom hade markarbete. galoppbommar först, sen ett hinder efter. sen bommar och två hinder. tillsut hade vi tre studs, ett galoppsprång, hinder. först ett kryss, sen en oxer. det hände en avramling. för en gångsskull så vare inte jag, haha. kom fel massa gånger på studsen, men stjärnan löste det lätt som en plätt. han var lagomt pigg och ganska lugn ändå :) sista gången vi kom på hindrerna så höjde lo i smyg. poan laddade som fan och jag tror att min eftergift blev ganska snål, stackarn. var impad av höjden på hindret. var tvungen att fråga sen och den hade legat på 1 meter. fan vad stolt jag är. var inte det minsta rädd eller nå. men jag litar på valis. sen sa lo att han varken springer på sidan eller stannar (eller joo, om han kommer jättefel), han är så jävla ärlig.  fyfarao vad jag tycker om honom, det är helt galet.
kom hem riktigt tidigt, innan 8. haha, fast sista timmen var ganska onödig, jag sölade. sen äre bara jag och kusarna till på tisdag nästa vecka. ska försöka lägga upp dagarna smart och verkligen försöka vara vettig och duktig när jag rider inne. haha, och inga avramlingar ute.

linda fick sig en unge här i kretsarna, om det nu var igår eller nå. en man blidde det. så nu blire mer mitcha. känns lite jäktigt just nu, men det löser nog sig. lina rider ju på sina dar så då göre inte så mkt ifall hon vilar på mina. hoppas jag ..

nä, nu borde jag skriva utredande texten. den ska ju trots allt in imorrn.
fan också, jag vill inte. tungt .. btw, kikade typ womens murder club, den var helt ok bra ;)
nujävlar, måste börja ta tag i saker och ting. so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide