you take my breath away

jag var i skolan hela dagen, yay. insett att jag gillar matte så länge jag fattar, men jag är så långsam. också insett att kemilabbar är kul, men jag fattar inte ett smack av uträkningar.

hade en halvtimme på mig att fixa olle. red sen för lo. puh, jobbigt, men det kändes bra. är mkt säkrare på han nu, nu vågar jag mer. hade sen en tjuga på mig att fixa q-lan och bygga fram. markarbete igen på hästkunskapen. q-ling har aldrig gått så bra med mig på ryggen som idag. han var kalasfin, qul ;) hade lite bommar och det var inte heller nå problem. min "personliga hästskötare" fixade i ordning valis till mig. behövde bara hoppa upp, lyx ! red ett snabbt pass med honom för lo. han var duktig, som alltid :) det kändes helt ok. ehe, även insett att jag är sjukligt pedant. på gott och ont (?) kanske, hihi. donade sedan med resten. och loppan uppför sig himla dåligt nu, eller så är jag van vid väldigt väluppfostrade djur. imorrn ska jag rida henne, första gången på länge.image4

kikat film med maria, i know who killed me. inte läskig, men inte dålig heller. är nu så trött att ögonen nästan inte orka hålla sig uppe, ska sova snarast. måste kliva upp tidigt imorrn, duscha och sen till djuren.

nu äre lov, så jävla nice. välbehövligt som bara den !
gonatt gott folk, sov inte bort morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide