ain't no mountain high enough

fick två vaknasamtal imorse, ändå var jag lite seg på att ta mig upp. fixade det mesta i skolan, skolkade dock från dom två sista lektionerna. åkte med mamma ner till gällivare och drog till stallet ..

kunde ta det ganska chill. mockade till calle & olle, fyllde maten. borstade calle, red lektion. gick inte så kalasbra, men ändå ok. hade ingen lust att sitta ner, då ser det ut som att jag är på väg att flyga. stackars calle. sen vare ju så skämmigt att skumpa runt när sofia red bakom och såg allt. vojma. fast sen sa anneli att det inte såg så galet ut, men ska jag vara ärlig så tror jag att hon ljög, huhu. måste iaf träna mera så jag sitter som spikad i sadeln ;) så det är bara att studsa vidare.
red ut loppan barris. pallade bara glpsträckan för det gick så långsamt. höll på skumpa av henne också innan jag hittade min vanliga sits, där bara benen flaxar, haha. skulle galoppa hemåt, men det blev typ sken. hade ingen koll kan jag lova. min svans var inte tillräckligt bra för att tryckas ner mot en hård rygg så jag var lite handikappad dära. tillslut så saktades farten ner och då drog jag i nödbromsen. fattade ny galopp som gick ganska mkt långsammare. ett plus var ju att hon lyssnade på högerskänkeln idag, huhu. pigg, pigg och pigg häst.
donade klarre med kusarna innan jag fick lift hem med hedqvistarna.

det känns så skönt nu. vet inte riktigt varför, svårt att förklara. men det känns som om jag fått mer ansvar, eller nä, image43eller mja, som att hon litar på mig mera nu. jag tror hon har hamnat i en glad period. det är bra, för då gör hon mig också glad. tralalala ..
        
          There ain't no mountain high enough
          Ain't no valley low enough
          Ain't no river wide enough

nåväl, imorrn äre övernattning för hela slanten. tröttsamt ? troligtvis, jo. men carro har lovat att jag ska få låna hennes systemkamera. kul, kul, kul. har systemabstinens tror jag. och lite prestationsångest, hon har så höga förväntningar den där kvinnan, puhu. äh, det blir säkert bra.

tar nu en sen dusch innan jag hade tänkt sova, men nu ångrade jag mig. måste plugga historia. orkar jag inte det ikväll så blire inge engelska eller historia imorgon, bara kemi isf. crap. gonatt iaf gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide