been there, done that

var duktig idag. klev upp i tid och slapp stress. var tillomed först vid busshållsplatsen ;) hade lång svenska, gjorde i princip ingenting och sen spanska där jag mest satt och gav bra förslag till mina nyfunna jobbarkompisar. fick ta hem matten och slutade då 11.15, snice.

åkte med 11.25 bussen till stallet. mockade åt tre lättmockade (!) kusar. valle fick nya fötter också. när bettan kom så red vi ut. loppan och bolleb var piggelinusar. trevlans.
red sen lehigh val. då hade det börjat snöa, tråk. dålig sikt där uppe hos mig och poan fick massa snö i örona. tyglarna blev glidiga och försvårade mina stoppmöjligheter. pallade bara till trollskogen sen vände vi. pommes vad han var pigg idag, en gnutta busig också. skuttade i galoppen och speedade på då och då med lite inslag av bakut sparkar. cutie :) hoho, eftersom tyglarna gled ur händerna så passade han på att försöka rejsa very, very ofta.
borstade på en smutsig supero. stackaren, han vill nog ha lite mer kärlek, ska försöka ge han en tesked extra.
ja, hum, skulle ju liksom vara snabb i stallet idag. ehm, kom dit kring 12, for hem kring 21.30. bra där. äh, men jag slapp ju stressa iaf, hihi.

har bröderna brödsmula imorrn också, plus herr carl. ska rida lektion med stora brödsmulan, yay, fan vad kul. spännande, längtar som bara den :) tror jag har sovmorron till 10 imorrn så det känns ju också snice. jomensåäre, gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide