bubble trouble

tjalala. somnade igår i mammas säng i väntan på datorn. så det blev inget gjort. eller jo, lite kemiplugg. yey me. hade knappt satt på mig pyjamas och inte ställt klockan. mami vaknade halv 8, väckte mig men då hade bussen redan gått. hade sen hål innan matten och då passade jag på att dra till stallet. lagomt förvånade miner möttes man av , haha. mockade till 3 hästar, spånade till 2 på en timme och tio minuter. måste vara världsrekord. kom lite sent till skolan och mamma var inte glad eftersom hon fått väntat på mig. oops.

nåja, har några lektioner kvar innan jag slutar (16.10). men soft ikv.
kommer nog hinna med allt och lär inte måsta stressa sönder.
har ridlektion också, markarbete. ska rida klubbis, spännande ;)

aja, börjar om 15 minuter, dax att avancera bort.
eller först ska jag spela lite bubble shooter, tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide