crazy as hell


grr .. milo ventimiglia
image31

skulle vara så duktig och kliva upp redan klockan 10. eh, råkade liksom snooza en timme. haha, men jag sovde ju så gott i mammas stora säng ;)

kikade lite snabbt när valle sprang kurs, han såg superfin ut ! mockade och släppte sen ut
han. fyllde olle och valles påsar innan jag tog mig an busan. ingen ville följa med oss ut. började bra när vi fick lite draghjälp av jenny & danica. sen försvann dom och vi fortsatte lunka. travade och galopperade, snäll busan. kom ikapp draghjälpen och då blev lillebrun helt dampig. fick tare lugnt en bra bit och sen provade jag galoppera lite. då knasade hon en massa. mötte inga skidisar i korsningen, yes. tvekade om jag skulle låta busen få springa av sig på galoppsträckan eftersom hon var så störd, men travade iaf en bra bit tills jag chansade. gav glpskänkel och så for hon iväg, studsade och sparkade bakut. tröck på henne framåt och lättade i handen och tillslut så sprang hon snällt  :) träffade en skidis i sista korsningen, märta var sär, tror inte hon var rädd men hon hetsade upp sig massa. bad gubben stanna men han fortsatte bara rejsa. då blev jag arg och då sa han att han inte hört. haha. vi kom bara bakåt och då fick han fara förbi. sista biten hem var ganska lugn, tack och lov. hästen var galet svettig överallt, stackarn. vet iaf vad jag gjort för fel förut. jag har ju blivit irriterad på henne, dumma mig. provade nu vara aplugn och det hade bättre effekt. himlen hade fast kunnat rasa ner. imorrn ska vi ut igen, men tare mkt lugnare ..

us-möte, med våra nya vänner. stackars barn. framtiden ser bra ut, helt klart.

marro ville ha sällis när hon skulle skritta ut så då ordnade hon att jag fick låna skruttis. provade rida barris och det gick, tjoho. så nu snart är min svanskota helt ok ! det var på tiden. skulle ju bara skritta, men det var så mys att vi bara var tvugna att trava lite. sen slutade det med att det blev galopp också. min skrutt var helt galet pigg, gamla kamelen :] våra kärringar passade på att dra lite rejs och vi kunde inte få stopp på dom för vi skrattade så mkt, haha. ibland har vi oslagbart skoj med de tjocka gamlingarna. wie.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. kanske tar och kikar på sagan om konungens återkomst ? en sak är helt säker, och det är att jag ska äta min första mjukmacka på över en vecka, mumma. tur att det är såndär grov, fullkorn. lite nyttigt iaf, taha.
        so long, kanske ses en vacker dag, puss

Kommentarer
Postat av: vanja

måste bara fråga, vad är det för gamla tjockisar ni rider egentligen?? hahahahahaha

2008-01-13 @ 11:09:51
Postat av: Pernilla S

Oh, Milo, han är heeeet ;)

2008-01-17 @ 10:47:34
URL: http://hannapernilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide