dead silence

hade sovmorron idag, klev upp. gick och la mig. sa till morsan att vi började kring 12. orkade inte kliva upp mer förrän halv 2. det är ju så skönt att sova, men nu såhär efteråt får man bara skuldkänslor. jag som skulle sköta mig ..
blitt sjuk under natten. lovar att det smög sig in en sjuk jävel i mitt rum och hostade mig i näsan. säkert. nåja, förkyldning brukar inte hålla i sig så länge. tog en image37ipren och då försvann iaf ömheten i ryggen, febern och huvudvärken, men halsen höll på ta dö på mig.
mockade, mockade, mockade. fixade olle åt anneli. red lektion på superduper valle. det gick ganska bra, ibland. höll på med övergångar och serpentiner. han är för fin för mig, det är ju synd om honom när jag gör fel. (haha, thanx l, for trying ;d) tänkte flera gånger under timmen, nu dör jag. hoho, min hals var elak och försökte kväva mig ett x antal ggr, shises. kände mig inte alls laddad att tragla med calle, så vi red ut barris med hack. det var så sjukt mysigt att jag knappt ville vända hem sen. han var en pärla.
donade med lite allt möjligt tills klockan blev 10 och mami kom och plockade upp mig.

tog en kopp varm choklad och nu är jag på topp. inte riktigt, men inse hur bra det var för min hals. yes. så nu ska jag krypa ner i min egen säng med min egna kudde :) osch, akta er för skabb. trodde att det var påhittat, men josef googla påre. bläh.  natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide