dolphins are gay sharks

jag hade faktiskt tänkt gå till skolan idag.
.. eller nä, det hade jag inte alls tänkt (slå på fingrarna)

hade inge lyx alls idag. tre kusar att mocka, spåna och mata. det tog mig över tre jäkla timmar. tog med mig valle ut i skogen. först verkade han inte alls laddad, men efter första galoppen vart han turrrbo. pommesfrittes vad jag fick hålla i honom på glpsträckan. sicken buse :) loppan fick vila, tar itu med henne imorrn. valle fick ha plåster på inatt, ifall att, och olle fick ha flexbandage. vilka kråkor dom är. det borde finnas infällbara broddar som hoppar in i skon så fort den närmar sig en fot.

nåväl, kanske man skulle dyka ner i sängen så man tar sig upp till skolan imorrn.
tre lektioner, det ska jag klara. det måste, för annars äre fan illa. solong / jess.

  
du är bäst, i love u
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder ! :)

2008-01-24 @ 20:59:33
URL: http://malingrundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide