i can see it in you eyes

image46

red q-ling på lektion. länge sen sist. trodde att vi skulle hoppa, men det var bara bommar på schemat. tråk. eller det var lite kul att öva på galoppbommen. nåmen hade jag vetat att det inte var hopp. så hade jag nog ridit calle på lektionen. ångrar det som fan nu.
red sen valle i ridhuset. det gick rent utsagt åt helvete. jag gjorde fel, sen gjorde jag fel och det slutade med att jag gjorde fel .. stackars häst kan jag bara säga. håller fortfarande kvar vid att han är för fin för mig, eller jag är för dålig för han.
jossan hjälpte mig att borsta calle, (thanx !) utan henne hade jag aldrig hunnit. for sen ut barris med hack i det kylig vädret. det sägs ha varit kring -20. hade bara ridbralls, men det kändes inte så jäkla kallt. skrittade bara iaf, mys.

kom inte hem förrän efter tio. försökt plugga kemi, läste igenom hannas anteckningar. fattar fortfarande nada. eller jag kan räkna ut formel, molekylmassa, men det är typ det enda. skit. har ätit en semla idag, den var goood :)

nu blire hopp i säng
ska sova med carre
sover så himla gott där
natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide