i changed my mind

yuep, tog det stora steget att läsa igenom ungefär 1 års bloggande. puh, tungt vare. så grymt mycket minnen som drog förbi, helt galet. det största steget var sen när jag raderade alla inlägg. men nu känner jag mig fri, nu kan jag börja om.

skrev så sent som igår att jag skulle avsluta allt som hette blogg. denna kväll läste jag en annans blogg, blev arrrg och insåg att jag är en sån som borde ha en blogg att avreagera sig i. sagt och gjort. fixade lite ny layout, för kul skull och here i am, starting something new. hoho, typiskt mig.image27


stackars, stackars, stackars dig
jag tror inte du har insett att du hamnat i kläm lilla vän
men bli nu klok och avsluta det hela
för din och alla andras skull, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide