i keep on dreaming

idag började jag skolan 10.10. spanska som första lektion och såklart var läraren sjuk, ingen vikarie. nästa lektion började inte förrän 12.20. tungt. slutade 15.10 och bussen gick inte förrän halv 4. var i stallet först kring 4.

började mocka, men sen vare bara en timme kvar till lektionen så då borstade jag istället. fick rida med i dressyrgruppen med världens bästa valle. länge sen jag dressade för lotta. hade på gramanen, men det var bara tjorvigt. ville inte ha den för kort och dra sönder han. nåja, fick mig en extrem snabbkurs i öppna och sluta eller vad det nu var. chansade smått och hade nästan ingen koll på vad jag gjorde, haha. valle var iaf kalasfin, as always :) är nöjd, och det tyckte lo att jag skulle vara. bra, då är jag inte helt ute och cyklar.
ordnade klarre han sen och fick sällis av hanna. har planerat att låna gurre och ta med henne ut runt stigen. det lät som om det var någe bra. ska bara hitta en dag som passar för oss upptagna personer. och en vacker dag när min kamera är tbx så ska jag följa med henne till köhler för skojsskull.
imorrn ska jag och valle skritta ut, mojsigt.

stackars barn i afrika. det får massa smutsigt vatten medan jag själv står i duschen allt för länge med varmt, rent vatten. brukar inte tänka på dom, men idag så gjorde jag det. kom på att om det skulle gått att teleportera vatten så hade dom gott och väl kunnat få det som jag vred ur mitt hår. ibland har man det ganska bra, om man jämför ..
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide