sick and tired

räknade lite matte idag, 3 tal faktiskt. sen fattade/pallade jag inte mer, trög som man är. har säkert 100 tal att räkna. det skulle ha gjorts under jullovet. jaa, vettefan hur denna termin ska sluta .. funderar ärligt talat på om man skulle hoppa av skolan och bli uteliggare eller ev. städerska, jag är så less ..


blev på bra humör när en viss lehigh valley klev in i min värld idag. njöt i fulla drag av borstningen innan vi gav oss ut på tu man hand runt ridstigen. han var piggelin, men shyrro. han är så fin, tjalalalala, fan vad jag tycker om han !

image28det är ju synd att du är så jävla perfekt, ditt äckel.
pommes, som du beter dig så äre inte
konstigt om man börjar fundera, well well



          fred ! / jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide