suck it in bitch

yey, på mindre än ett år så har jag gått ner sex kilogram. fan, det syns inte, men det känns bra att veta om det ;) okey, det är inte så mkt, men det är en början. hoho, ändå har jag vart jävla onyttig, typ, tihi ..

märta var helt cpskadad idag. blev såklart irriterad först, men kom på mig själv. fast idag hjälpte ingenting. kom till kurvan med småstigarna där på glpsträckan, sen pallade jag inte mer. ett som är stensäkert nu är iaf att skidåkarna inte stör henne det minsta, goodie. svettig björn. nästan som igår, och då lägger jag till att vi typ bara skrittade idag, just lite trav. eh, totalt normalt, javisst.image33

jag är arg på
märta för att hon är knäpp
lotta för att hon inte kom på att trilla av tidigare
marro för att hon lägger skitsaker bakom öronen
linnea för hon hade så fin mössa i stallet
p3 för att hon är så slarvig
anus för att hon andas, går och finns till
olle för han drog ner pyntet
valle för att han är så söt

men mest av allt så är jag arg på mig själv.
  det är bara lättare att arga sig på andra helt enkelt ..


nu ska jag kolla klarre det sista av
singing bee & sen typ D.E.B.S.
förlåt. men skyll på att dumma dagar finns, snela. tjing / jessica

Kommentarer
Postat av: marro

always look on the bright side of life, thihi-thi-thi-thi! :)

2008-01-13 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide