the hills have eyes

lyx, alla tre hästar hade fått mockat och maten fixad.
valle fick jogga lite i ridhuset eftersom det var hundra minus grader ute. han är bäst. allt som gick fel får jag ta på mig. calle fick springa med i dressyrgruppen. vi var bara tre som red för anneli. volter, serpentiner, övergångar. cavat var kalasfin, braigaste gången hittills. bättrat min sits, stadigare hand, skänkel. jag vill rida i den gruppen :) borstade super olle. han hade klivit sig på foten. han var rädd för spolspiltan, tänkte springa med emelie när hon gick förbi. knas.

känner mig tom och ihålig idag. jag vill bara gråta åt allt och ingenting.image34
men eftersom jag egentligen inte har nått att gråta över så får man inte gråta.
jag har gått och blivit ett empatiskt vrak. shame on me. jag orkar bara inte ..

pommesfrittes, what's with the world today ?
puh, i'm glad that i hållit käften so far.

måste man gå till skolan ? i don't wan't to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide