the worlds greatest

idag flöt skolan på riktigt bra. ännu bättre när man slapp historian och läxprovsgrejen. på hästkunskapen började vi läsa om .. eller ja, jag tittade mest på bilderna så jag kommer typ inte ihåg vad det handlade om riktigt. nåja, skulle iaf visitera varsin häst sen. micko snodde min paxhest så jag tog alex. han tyckte jag var knepp. hittade lite varma fötter på honom, annars var han frisk ! ;)

_________________________________________


ljög igår, det blev ingen super olle idag. fick mig lehigh istället. vi skulle hoppa !
i hoppgruppen !
shit och pommes. jag gick och var hypernervös hela dagen, puh. lånade mia till min mamma för kvällen, hon skötte sig duktigt, hihi. valle var fin på framridningen. fast han var gaaaanska laddad. hoppade lite smått först, shiit. gick iaf ganska ok. sen kom det läskiga med galoppbommarna emellan, men det gick också fint, fast jag råkade hänga med lite dåligt en gång. hoppade inte banan utan tog krysset två gånger, då passade poan på att busa lite och drog runt, runt i världens speed innan jag orkade stanna. hihi, knasve. lotta skrek iaf inte på oss, tur, annars hade jag nog dött. väntade i ett hörn medans vicky skulle hoppa banan lite högre och mitt i allt började val krafsa. sen så började han vika in benen under sig, pommesfrittes. sparkade på han, no reaction, fortsatte sparka när han sjönk mera och då vet jag inte om han blev arg på mig för då mitt i hela så ställde han sig rakt upp och ner. kände hur fötterna gled ur stigbyglarna och vips så stod jag på backen bredvid hästen, med tygeln i handen. dom i ridhuset märkte ingenting, men dom på läktarn hade sett ett vallehuvud dyka upp ovanför läktarkanten. (så tänk er hur högt han stod) woopsie. efter ett tag så såg lotta oss och frågade vad som hänt, haha, jag baH : ehm, jag trillade av. hahahaha, vilket skämt ;) poan ville inte stödja på högerfram, panik ! inget kändes tydligen. hon ville att jag skulle hoppa upp sen. skrittade lite, travade och då haltade han. buhu .. fan vad jag var nära till tårarna. tog in han, lyssna på magen ifall han kunde ha kolik, kylde benen, borsta, pussa och sen fick han kväll. nu har jag skuldkänslor som fan. damn typiskt mig att förstöra stjärnan. både han och olle ska till tandläkarn imorrn så då blire ju vila. lo skulle be vet. kika på valles ben.
vart ganska sent kvar. tänkte prompa hem. men då erbjöds jag skjuts. sa att jag kunde gå, försökte komma undan. men anledningen var sucky, så jag åkte då hem med biggles. första gången, har riktigt försökt unvika det tidigare, skämmigt. för jag är så skämmig, jag är konstig. jaja, det gick iaf bra, jag kom ju hem trots allt  :)

det blev en hel del skrivet idag, men det fanns så mkt att berätta.
kul om du härdade ut, maha.
nu väntar sängen, skola imorrn, gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide