think outside the box

vilade mig riktigt ordentligt, sov ända till halv 2.
kände mig mycket fräschare än igår kväll, great.

drog till stallet. visste inte riktigt vad jag och kusen skulle hitta på. slutade med att vi tog en runda i riduset. det gick inte allt för bra. folk kom och byggde fram hinder. knasen drog iväg med mig en sväng. hoho, såg nog fult ut, men vi fick stopp ganska snabbt. borstade på han lite extra noga efteråt. han är alldeles för bra för sitt eget bästa skulle jag tro.
konstigt nog så känner jag mig riktigt glad idag. allt känns så prima. det var länge sen det kändes så. haha, och imorrn kanske jag berättar hur mkt allt suger. äh, men nu så springer allt i min fart, yay.

igår skrev jag ju varannan häst varannan dag och jag har gått och funderat hela dagen hur det egentligen menas .. äh, för att få det klarare för min egen del så menade jag iaf att ena dagen ska jag ha valle och den andra dagen olle. så imorrn äre super olle som står på tur :)

carre och jag börjar samtidigt imorrn så nu har jag ingen chans att missa min taxi.
bra det, för jag är i behov att gå i skolan, sucky. första fysiken imorrn också ..
c ya, xoxo /jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide