a little bit longer and i'll be fine

hejåhå. gick och la mig efter 7 imorse. sovde sen till 12. fan vad trött jag var. for iaf till stallet sen. mockade åt max, och fortsatte sen dona i valles box. borstade på max och for sen ut. han var så duktig när jag satt upp. ibland har han så bråttom, men nu stod han helt still. duktig han blitt. red förbi småstallen, såg stallet. det var inte rött mera, det var svart. fybubblan vad hemsk. det är sjukt. tog glpsträckan först. red ända bort till banken och sen vände vi tbx. han var ganska pigg. och jävla mkt mygg och bromsar var i farten, bleh. det var trots allt +30 ute och ganska skönt på så vis. men man fick typ hålla tyglarna i en hand och vifta bort krypen med den andra .. kan lova att jag har fått miljoner myggbett. max var hur snäll som helst. han är så jävla trevlig den ponnyn. träffade timonfolket när vi skrittade av och dom hade förstås en hel del att snacka om. så där vart vi kvar ett tag, trist tyckte max. och jag tror fan att jag har växt en hel del, suck. det är fan inge kul. såg på en bild på mig och loppan utanför marro, där ser mina ben lååånga ut. idag kände jag mig överdrivet stor. dumma. fast det hela framkom ju lite skevt sen när emelie tjeckade lädrerna, snurrat, hah. men det är nog bara så att jag har jockeyläder. nåväl, om inte annat så kommer jag ju kunna rida typ nilla än, så det är ju chillpill. äh, vafan, håll käften jessica. tog hand om totton efteråt och for sen hem.

är sjukans glad över att jag får rida så pass fina hästar som jag gör. det ska alla bara veta, uppskattar det som fan. det är skitkul. och med fina menar jag också mitcha och guriann. dom må inte vara nåra tävlingshästar, dressyr eller hoppehästar, men dom är fina på sitt sätt. dom är så jävla störda i huvvet att man bara måste tycka om dom ;) men måste ju också påpeka att hur fina allas hästar än må vara så slår dom inte lehigh valley. haha, tänkte bara så att ni inte går och blir malliga(re). för jag vet att många är här och snokar, era tråkiga jävlar utan liv.
skoja bah ju liksom.

men så att iaf. nu när dumma blogg.se bytt plattform åre så har jag inga länkar till andras bloggor. och eftersom jag också vill vara en tråkig jävel utan liv  .. ,så kommentera med en länk till din jäkla blogg eller nå. för jag vill ha lite att snoka.

pommesochbananer. helt jäkla skevt predikande inlägg.
äh, det är min värld. så jag gör som jag vill. hah, det gör jag ändå :p
tjotjingtjines


Kommentarer
Postat av: Pernilla (:

När alla bloggar har bytt till den nya plattformen så ska tydligen länkarna komma tillbaka :) Och förresten, bli medlem i bloggkoll.com om du vill lätt hålla reda på nya inlägg i bloggarna du läser! :D

2008-07-04 @ 12:38:34
URL: http://mineinside.wordpress.com
Postat av: jossan

jag vet jk att du vill läsa min blogg;)

2008-07-05 @ 16:47:44
URL: http://tarjajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide