first day

första dagen på jobbet. helt ok. eller mer än ok egentligen. började åtta, läste lite tidning, letade upp grejor, svansade efter carre, pärlade pärlbricka. sen packade vi minibussen, drog nåra ärenden, och for sen till sandviken. då var klockan strax efter tio. stannade där till två nångång. först var det cpmycket mygg, så fick linda in mig i tröja och handdukar. men efter ett tag blev der ganska skönt. mina jobbarkompisar var braiga. trodde dom skulle vara dryga och jävliga, haha. men dom var himla trevliga. och barnen var snälla, tack och lov. träffade björne på stranden, även lillemelie.
nåja, efter det vart det mampa igen. satt och läste gamla solo och vecko revyn, åt glass, pärlade och for hem. tungt! shises. haha. tycker det kan fortsätta såhär ett par dar till, eller varför inte i tre veckor ;)

imorrn ska vi åka iväg på utflykt. antingen markitta eller landsjärv.
lär väl bli ganska soft det med ..

tänkte väl dra till stallet och träna nettan. marro ville ha ridsällis, får la se om jag kan låna loppis. imorrn har jag sovmorron, men slutar typ 6. på onsdag, fredag äre tidig dag, samt tidigt slut. då ska jag försöka få ha tanten :)

ajdö, nu tjappar jag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla (:

Haha, jasså markitta? x) Låter ju.. roligt :P Ni borde komma till Nillis istället :D

Du är på solkatten va?

Det är fan roligt där, även om man mest sitter och degar :D

2008-07-30 @ 13:42:15
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide