out of this world

socrates van de weidebrand


idag var jag duktig och tog mig upp tidigt, eller iaf tidigare än vanligt.

läste massa gamla ridsport-tidningar. diskade lite. och for sen till stallet. körde från kremma. herregud i himmelen vad jag var dålig. så kass har jag inte vart sen typ första gången jag körde i hela mitt liv. eller det var starten som tjorva. annars växlade jag utan morsans hjälp och körde i princip själv. måste lära mig svänga ordentligt också. far fan ut på andra sidan av vägen eftersom jag tror att man behöver space, hah.
maria och jag mockade till strumpan, sen borstade hon och jag fixade håret. erkänner, eftersom jag kan ge massa bortförklaringar hära, hahaha. det tog en helvetestid att få ihop korvarna. pheh, knopparna blev tillslut skitfula. men det var faktiskt för att han hade tjock och ovårdad man. fick iaf träna på att rulla, så det sitter lite bättre.
fota på 2 personer har vi gett upp för länge sen. och nu insåg vi varför. strumpan ville inte posera och var allmänt hyper och flumm. så efter en massa kämpande fick vi kanske nån vettig. exteriörbilderna fick marro fota eftersom hon inte var nå bra på att ställa upp honom och hålla still han. hon är för snäll :p jag är elak och hård. sen kom massa bilar och morsan. då fick vi sluta. sockan galopperade in bredvid marro. cphäst, oja. men han var så jävla snygg idag, helsjukt.
tog in max, rus, nino. jag fick vatten i skorna, bläh. dumma myrängar.

suttit hemma och chillat resten av kvällen, kollat allsång med morsan. amanda och brolle är härliga typer, helt klart. och när amanda går runt på scen barfota, haha, hon är så jävla skön. gick ut på balkongen och kände på vädret, då kom stallmaffian aka bosse, josse, jennifer och carro s. pratade lite med dom, haha, vilka flummbullar. dom tyckte jag var brun, yay. även om jag börjar ömsa bort det nu. uh, vad äckligt det lät. men färgen försvinner sakta men säkert och jag flagnar på typ armarna. bläh, jag vill behålla min bruna. det är mkt snyggare än vit, som jag alltid annars är. man ser så fräsch ut med lite bränna. äkta bränna alltså ;)

har väl inge mer att nämna för tillfället. kan ju bjuda på en eller ett par bilder från idag. sprolla om dom är helvilda. det har varit lite bildlöst på senaste tycker jag, haha. kolla halsen på första bilden, den ser helfet ut ;q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide