take a breath

World's spinning 'round.
There's no sign of slowing down.
So won't you take a breath?
Just take a breath.
People change and promises are broken.
Clouds can move and skies will be wide open.
Don't forget to take a breath.

Life isn't suffocating.
Air isn't over rated.

World's spinning 'round.
There's no sign of slowing down.
So won't you take a breath?
Don't forget to take a breath.
Don't forget to take a breath.


jag är inne på en jonas brothers period nu. totally. såg dom första gången på tv, typ ellen degeneres. sen överallt, hela tiden i usa. trodde inte att det var min typ av musik, men skit samma. man lyssnar det man tycker är bra, sprolla om det är country eller rock. dom är iaf bra, deras texter är amazing och sen nicks röst. shitman. sen att dom är sjukt söta hela bunten gör ju det hela inte sämre. har fan suttit och lipat till mer än en av låtarna, haha. sicken mes, men så äre.
tror inte att sverige riktigt hunnit fatta vilka jb är. vi är lite efter, haha. jag ska nog flytta till usa senare i livet, där händer allt, på en gång och inte hundra år efter alla andra .. öhm, hade lite att göra. men nu vet ni, pah. och jo, min favoritlåt av dom är
"I want to be like you"  från djungelboken, haha, den är grym ;)

tjotjingtjines, får la se om datan är
klok och kan uppdatera, suck på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide