i am what i am

fybubblan vad skönt det var att sova i sin egen säng! ställde för första gången på hela sommarlovet väckarklocka. tänkte vakna vid tolv, men snoozade bara. sen ringde annab och berättade bland annat att det åskade. sovde vidare ganska länge. efter frullen for jag till stallet på min blåa springare. väntade på maria. träffade em, joh och max i stallgången. jäklars vad mysigt det var att få andas in hästlukt igen. pussade och höll på på max ända tills han nästan smalt bort. huhu, stackarn. men egentligen tror jag att han hade saknat mig i smyg och njöt av varenda sekund, men vågade bara inte erkänna det ;)
mockade åt sockan. mockade ur valle och gurans boxar. imorrn ska jag städa mera i valles. det ska bli skinande rent så han blir glad när han kommer hem, haha.

har lyckats firra internet på min dator. hellätt ju. det fanns ju för bövelen inbyggt trådlöst och inte berättade nån det till mig, pheh. har hunnit lägga in ALLA bilder från usa + några andra som kände att dom ville in. fett skönt att ha en dator som är lite snabbare och framför allt får plats med alla miljontals bilder. åh, det gjorde mig värsta glad.
efter att ha redigerat typ massa bilder från 3 olika kameror kom jag igång med att lägga in dom på bdb. eller tjao, jag håller fortfarande på och har inte kommit långt eftersom mitt internet jävlas med mig. nåja, tur att man inte är trött än. hahaha. kan lova att det vart en hel del bilder, shitman. dom allra finaste var nog på solnedgångarna, wosh. det är mäktigt.

vad fan äre för fel på vädret. när alla är vakna och på bena så regnar och åskar det. och sen när dom flesta ligger och sover som typ nu, då jävlar äre sol. åt helvete med det. precis samma vare igår. wierd. nåväl.

saknar tottosarna
gonattsolnedgång, miami beach

solnedgång, miami beach (akta konstig, dålig upplösning :'/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide