because you ask for it

hejhopp. mitt internet hemma fungerar inte eftersom morsan bytte såntdär, vad det nu heter. från telia till comhem iaf. hon kunde inte koppla in nånting och då vare kört. får la vänta och se hur länge man blir utan. sitter iaf på jobbet nu, väntar på första barnet och frulle. sen lutar det mot bad i malmberget, yay.

i måndags blev det ridtur med tanterna. jag red barris eftersom westernsadeln suger. våga vägra westernsadel, haha. nejmen, måste väl tänka på loppis och använda den nångång så inte hennes rygg kraschar. det var iaf helmys att sitta på skruttan igen. hon kändes lång och smal. inte så konsitgt kanske, med tanke på vem man red sist, hahaha. tanterna var cpstörda och ouppfostrade, snacka om att ha vart på semester där med barnen. nåja, som vanligt fick inte loppan sticka och härja, och då blev hon riktigt duktig, lilla sötan :) puss på henne. tränade med nettan sen, hon var cpduktig, härligt. nu ska vi bara komma på att lära henne nå nytt, hihi.

igår drog vi till tjokijokibadet, haha, kommer inte ihåg vad det hette, men det var i markitta iaf. på hemvägen råkade jag halvsomna i bilen. oups, timmele jag har lite öppen mun när jag sover i bilen, haha, skämmigt ;)
sen red jag gurre. vi började fint med att trilla av, mahahahaha. första gången jag trillar av gurre, inte illa. har ridit henne lite då och då i två år(?) och har aldrig trillat av. nåja, nångång måste man ju testa det också. hon hoppade över hindret stillastående, och lämnade mig på backen. fick hämta henne och såg alla mygg som satt på stackaren. hela magen och rumpan var fulla. red förbi vattengraven tills det inte gick att härda längre. terrade banan, men lika dåligt där. så det slutade med ridhuset. shitman, hon var så jävla fin att det inte går att beskriva. bärde sig själv och helt ok i käften. gjorde dock inte mkt, lite volter och typ trav ett varv i varje. annars hade hon nog kolavippat. nåmen, det slutade ju nice iaf. gmänniskorna verkade purkna på mig, hoppas dom inte vare. för dom sa typ inget, well.

har skrivit ut bilder, två på elvin, en till kaija och en till linda. och en bild på isa, till isa. bra att man slapp slösa färg hemma, haha. men dom blev ett gäng mörka här, bläh. hoppas det blir varmare, och att det är lite folk på badet. hah, men jag längtar till att bada iaf :) bara två barn, känns chill. slutar väl senast 15.30. då blire stallet, ta hand om max, sen ut och bada i abborr med marro och fanny +kusarna dårå. helkul. hoppas nån kan fota, får tjata på morsan.

ska väl ta och hjälpa till snarre. måste bara snoka lite först ;)
tjingbay for now.

ELVIN , se så jäkla söt alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide