walk the line

hejhopp. sitter i luleyo hos moster. här är det varmt, phu.

ingen sovmorron idag heller inte. vad gör man inte för dom där hästarna, haha. släppte ut dom, fixade och donade. cpbromsen försökte sen döda kusarna så dom vart springiga och fick komma in. haha,  jag tror att olle tror att han är en shetlandsponny. eller jag tror att hans mamma egentligen är en shettis. folk har bara lurats och slängt in en halvblodsmamma i stammen. nämen, han är fan lika tjurig och envis som en sån, och dessutom verkar han tro att han ungefär är så stor. och valle den gamle galoschen tror nog att han är en hamster, eller nån såndär liten esterhund ;)

mamma hade inga planer på att lämna kvar mig i piteå. så hon, jossan och pallan kom förbi. fast dom fick fara och göra stan osäker innan jag hade planer att bege mig. lite trist att lämna det, trivdes faktiskt dära :) nåja, reste vidare mot luleå. packat av oss hos moster som agerar värd i helg, eller iaf en del. kikade in antons lya, den muppen är dock inte hemma. for sen till sara och linus, kikade in hos dom, och vidare upp till niklas och elli. träffade lilla elias för andra gången. sist jag såg han var han fan nyfödd, nu är han 2 bast och skitasöt :) värsta turren blev det. så denna sommar har jag hälsat på massvis med släktingar som jag vanligtvis dissar. känns skönt. hoppas på att få hälsa på hos camilla och fredrik också. shitman, det är hundra år sen jag träffat folket.

håller på somna, har gjort det länge. haha. så snart väntar sängen, och MIN KUDDE! ska ta sovmorgon, hihi. och imorrn blire väl lite stan för att fördriva tiden. ooooooooooooooooch en mcflurry förstås. som jag har längtat kan jag lova. tycker dom kan öppna mera mcdonalds häromkring. en i gällivare typ. med billiga och stora mcflurrys som i usa, med oreos smak, jippie :) haha, okey. har inget vettigt att dela med mig av egentligen. eller det har jag nog aldrig, men vi kan ju alltid låssas att jag hare för jämnan. hah, intresseflaggan vajar. amen, nu fan kallar sängen innan ögonen trillar ihop. pysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide