walking around

är i piteå. hos lotta. tar hand om mina hjärtor. det är så sjukt fint hära, det går inte att beskriva, det måste ses. jag är kär! det är grönt, det är stort, det är fint. ojoj.

 husägarna åkte hem till gällivare igår på em. själv kom jag med 07.43 tåget till luleå. fick åka gratis eftersom inte nått hofs funkade, hihi. sen buss från luleå till piteå. lo kom och hämtade mig. gick en runda på stan. träffade min gamla stuggranne i jävre. hon var lika go och glad som alltid. åh, jag saknar fan jävresommrarna. kom hit till hortlax later. fick husesyn och massa inlärt. skyndade till stallet och där blev jag kvar. mockade och donade massa. åkte och handlade mat till mig. sen lärde jag mig att slå gräs med lie. svårt, men kul. och så lärde tommy mig köra moppe. haha. kom inte in förrän efter 8. så då vart det middag och sen lite tv innan jag gick ner till min mysiga gäststuga. hehu, det känns lite mysko att gå runt i nån annans hus när inte dom är hemma, wosch, wierd.

idag vaknade jag innan sju, matade hästarna och gick sen och la mig igen. sovde till nångång innan 11. hann få besök av bonden och ett samtal av moster. åt frulle i huset, böt om, matade hästarna igen. så efter det har jag bara donat massa i stallet. hann inte ens göra allt som jag planerat att göra, pheh. borstade kusarna en timme var, dom var nöjda och belåtna. medans dom åt middag tog jag moppen och körde till affären. haha, började ju med att köra lite lagomt sakta eftersom jag aldrig kört moppe tidigare och dessutom kunde jag inte vägen så sjukans bra. precis då kommer det 5 andra moppedister, fort dom fan kör dom, en satt baklänges, den andra på knä, och jaa, gud vet vad. men iaf, skämmigt värre vare. dom måste ju ha trott att jag är nån jävla kärring som körde så jävla sakta, haha. men efter ett tag brassade jag på upp till 55. vet fan inte hur mkt den går. kul vare iaf. lätt och smidigt. så imorrn kanske jag far längre in och kollar om jag hittar dom där massa hästarna och kanske en runda till höglandsnäs om jag vågar. risken finns ju att jag kör vilse. haha, men då får jag väl ringa bonden så han kan hjälpa mig. gav kväll åt hästarna, duschade, och kom sen in. då var klockan halv 10. haha. snacka om att kunna fördriva tiden. åt middag. både idag och igår har jag ätit frulle tidigt, vart i stallet hela dagen utan mat, och sen på kvällen inte ens vart hungrig. jag har väl så mkt att göra att jag inte hinner bli hungrig, eller så tänker jag mig mätt, hahaha.

nåja, ska faktiskt ta och kolla saw 2 idag. lite läskigt. det är ett stoooooooooort hus, och jag är ensam! haha, har iaf tänt massa lampor så jag ska klara mig. vågade inte se ettan igår, hah, dock så har jag redan sett den tidigare. samma med tvåan, men minns inte hur många delar jag sett totalt. har laddar upp med massa vatten och en banana, mums. har inte haft ett dugg tråkigt i ensamheten. har roat mig skitabra. eller helt ensam är man ju inte, jag har ju världens bästa valle och olle. tror folket skulle komma hit imorrn igen, så får la se när jag drar hem då. hade kunnat stanna hur länge som helst fast. hade vart skönt om jag slapp åka tåg hem igen. morsan kommer hit på torsdag, men jag tror fan inte att dom pallar med mig så länge. äh, it's up to them. dessa dagar har gjort mitt sommarlov ännu bättre :) tjalalalala. tror ni att jag behövde skriva av mig en del? det tror jag. har inte ens berättat om mina tärendöupplevelser än. hahaha, kanske gör det en vacker dag. well, nu ska jag dra eftersom jag är lite olaglig, shitman. hah. pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide