you just don't know it

jahapp, då var man på g till tärendö dårå.

kommit från stallet för inte så länge sen.
var där och tog hand om max. mockade, borstade, red. haha, när jag skulle hämta in han stod han längst bort på ängen. då ropade och visslade jag. då kom han i full galopp, tills han såg att det inte var hans mamma. haha, han såg så jävla purken ut. och då  skrittade han sakta, men säkert närmare istället ;) skulle rida en timme sades det. tog stigen. det var massa mygg och bromsar, uh. och varmt var det också. maxen var iaf ganska pigg ändå, snäll och glad. eller tjao, inte glad på dom irriterande krypen. mysigt att rida vare. kände mig som en koloss. stackarn. nåja, han dog ju inte och verkade inte arg. hum, i guess.
pratade lite med marro och sara innan jag körde hem. och nu var jag tbx. jag fick inte det minsta kärringstopp och stannade ett par ggr timmele. hosch, det kändes finfint :)

packat alla mina tillbehör, och provat mina nya tirrar, dom är fina.
har laddat ner en miljard låtar, hihi, så väntar på att dom ska överföras.
sen är vi på g mot byn. ska väl ta med datorn, men det blir nog inge internet.
ska skriva massa skoljobb åtminstone. så jag får godkänt i mina ig ämnen.

hare fint, ses väl antingen om en vecka eller tidigare ifall
jag hittar nått internet jag kan tjuvsurfa på ;)
tjotjingtjines /jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide