you shine brightest of them all

har egentligen mkt att skriva, men orkar fan inte göra det nu.

imorrn kommer morsan och hämtar mig. då far vi till luleå, stannar helgen. kanske drar en repa på stan i piteå först. kollar läget på pdol och sånt. det var hundra år sen sist jag var påre. känns lite depp att åka härifrån, det är så mysigt. men ändå skönt att komma hem. fast inte så kul att jobba. eller pengar sitter fint förstås.

ska försöka ladda upp med massa spökisar. har redan ett par på gång. längtar tills vi kan dra igång med us igen, har som en hel del att ta upp. speciellt luciashowen och spökrundan. nu känner jag mig pepp. eller så brukar det ju vara efter sommarn, man kommer igång i början, och sen går det bara saktare och saktare, tills alla ger upp och skiter i allt. haha.

idag har pälsklingarna vart ute i hagen. fint väder hare vart.
det är fan världens finaste hästar :) och jag är kär i valle, hihi.
varenda stund man tillbringar med honom blir man bara mer fast.
han är one of a kind och jag älskar honom.
Like a shooting star, You shine brightest of them all

pusshejs, nu ska jag gå och chilla, för jag är trött och hade kunnat sova redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide