fuck life

försökte ju som sova länge idag. men vaknade redan vid 7. pressade för att somna om, men gjorde inte det helt och hållet. men till 10 legade jag kvar iaf. sen vare strömavbrott i hundra år. då spelade vi fia med knuff. klarre jag vann alla omgångar!
drog på stan en svänka. sprang på hm och gina. fick öppna plånkan ett antal gånger eftersom jossi skulle shoppa en massa. wosch, trorni jag kommer få tbx dom penkisarna? handlade iaf en billig bikini. det for runt sjukans mkt lastbilar med studenter, fullt ös, medvetslös.

hej jag orkar inte med skolan längre. jag tror fan ärligt talat att jag ska hoppa av. känns inte som att jag har nån lust att börja om från början med 92:orna. isf går jag nått enkelt. men blire ingen skola måste jag jobba, och jobb kommer jag Noneinte få. skit. jag börjar fan böla. skolan får en deprimerad, ärligt. ah, jag vill dö, palla med livet ..

saknar min stjärna
i need him right now

klockan 07.00 far vi från lägenheten. därefter vidare till zürich och miami. skönt. jag vill simma och dränka mina tankar. fast det ska tydligen regna där en massa. men jag ska bada anyways. och jag är rädd för hajar, orkaner och undervattensströmmar.

solong, nu ska jag nog sova lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide