i wish i was a punkrocker

sitter hemma i vanjas lägenhet. har matat katten åre. lånade datan lite snabbt för att renskriva historian. trodde hon hade microsoft word, men inte då. pheh.

haft en lektion idag + ett prov. kände mig ganska bra ändå till matten, men när jag fick provet framför mig insåg jag att det skulle skita sig. suck, varför blire alltid så? provade foppisar, valde storlek och färg så nu ska monky kirra sånna snarre hoppas jag :)
stallet. satte ut stjärnan i sjukhagen, med em. vågade lämna honom medans jag mockade. haha, men kollade till han ett par gånger iaf. helcool var han ju, skönt. stod sen och borsta honom ute i solen, ruskigt mysigt. sen när jag skulle leda in han hade han samlat krafter. han började dansa, wosch, galning. nååmen.

cyklade hem, åt sallad, cyklade till hit och nu äre dax att cykla hem tycker jag nästan. får la se om jag hinner hit imorrn också, annars så skulle dom ju komma hem senare. ojuste, måste plugga till kemin imorrn, men det borde jag kunna bara jag friskar upp minnet lite. och det är väl lika bra att lära sig realian så jag får den bortgjord också.

jojo, nu  lättar jag, tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide