miami calling

tjobree. haha, hoppas ni kan lasa, utan dom sista bokstaverna i alfabetet :p
ni vet dom dar amerikanarna ar lite efter nar det galler dom bokstaverna, hahaha.

ar iaf just nu pa en apple butik  dar man far surfa lite. fettnice. onskar mig en iphone och en data. naval, det ska val bli bada snarast. man har ju sparat pengar, wei :) hum, vet inte vad man kan skriva nar det ska ga snabbt. hah. idag regnar det, trakigt. fast ska val bada sen iaf. det har jag gjort varje dag sen vi kom, tjoho. fett kult. fast badar bara i poolen, har bara doppat fotterna i havet. tankte bli modig och ta ett dopp, men forsta dagen sag vi en manet, hah, sa inge hav for mig :d

hoho, en sak ar iaf saker. jag vill hem!
paminn mig att jag aldrig mer ska fara nagonstans med detta gang. never ever again.
well, pa fredag ska vi val aka till orlando och ga pa massa parker. kanske blir kul.
men miami (beach) ar himlans nice det ocksa.

och pa fredag are camp rock pa disney channel. det ska kollas. jag har blitt beroende av disney channel. hahaha :)

namen, nu vill jag komma hem. dra en repa till tarka och sen till pitea om jag vagar typ. hah, men ska val iaf halsa pa forhoppningsvis ..

kommer nog inte ha tillgang till data mer, sa tillsvidare - have a nice sommar :)
ska val forsoka gora det basta av det som finns, menmen. hah, ah.

see ya, love 
jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide