rape the world

 2 från igår, 2 från idag.

idag har jag ägnat min förmiddag åt plugg. allt utom diskussion och sammanfattning blev klart på rapporten, tokbra.
sen drog jag till stallet och borstade på min stjärna. kände för att träna på knoppandet. fick låna vita snoddar av sara och så satte vi igång. valle var lite missnöjd först över att måsta stå fast, men sen stod han snällt och väntade. de var ganska klurigt det där med att rulla knoppar. måste träna mera på det, hihi. för kul vare ju allt. nåväl, lite fina vart dom ju för att vara första gången.

drog sen till frasse, matade, mockade och rastade han. pratig som tusan.

kikade 3:e irene huss filmen med morsan. det skulle jag egentligen inte ha gjort. för nu efteråt insåg jag hur mkt annat jag hade att göra. suck, typsikt mig. har iaf skrivit klarre diskussionen, men fattar inte hur sammafattningen ska se ut. får väl mejla den till mig själv så att jag kan fixa klart den i skolan. glömde bort att jag har matteprov imorrn, hehu, så nu äre bara att börja träna till det innan jag går och sover.

om 10 dagar drar jag, tjoho. och denna vecka blir sista skolveckan. är ledig torsdag, fredag. kalas! på onsdan går jag till senast 11.30. resten vet jag inte, kommer inte ihåg vilka lektioner som är klara och sånt. hum, måste fixa in realia till på tisdag och även kemiprovet. spanskan får jag ta och skriva till på onsdan och kanske mejla den. puh, men vafan, det här ska jag klara.

nu håller jag på att somna, så ska slänga mig in i mattens värld och hoppas på att nått ska fastna innan jag dejtar sängen. gah, tur att man har sovmorron imorrn. sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide