he couldn't survive

nu vare ett tag sen man uppdatera.
det har väl hänt en del emellan, men inte så mkt intressant.

fått sommarlov en vecka tidigare än alla andra, hah. öhm, ridit gurre, tagit hand som stjärnan. haha, och gurre har hunnit ställa sig med mig också. hon göre fan inte ofta, men när hon väl göre så brukar det bli med mig. envis + envis = katafuckingstrof. haha. nåja, hon måste träna på stegringar om hon ska fortsätta med det. hon hade ingen balans, stod rätt upp och svammlade. rena rama turen att jag inte gled av ju, med dressyrläder och allt, heh. tur att olle har tränat mig ;)
stjärnan har hunnit få ett bad. pysslat, pussat, promenerat med honom. han är bäst! hade kunnat upprepa det en miljon gånger och det kommer aldrig bli utnött, för han är helt enkelt bäst! och pratig har han blitt på gamla dar.

idag var jag lika tidig som gårdagen. i stallet vid 8 för att släppa ut stjärnan. målat hinder. förhoppningsvis kommer det hinna bli klart till golvia. hah, vi är alltid ute i sista minuten. firrat lite i pentryt också. tryckt händer bl a. åh, det som skrevs på väggen kommer jag plågas med föralltid, suck. tagit hand om min man innan jag cyklade hemåt ganska tidigt, typ innan 5, hahahaha.


har packat kläder åre igår. jag överpackade lite, men bättre för mkt än för lite ;)
ska väl börja fundera på vad annat hofs jag behöver ta med. imorrn drar jag till sthlm.
och onsdag väntar usa. känner blandade feelings, suck. så typiskt.

äh, ids inte skriva mer, eftersom jag egentligen inte har nått klokt att skriva om.
tjotjim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide