always look on the bright side of life

vart i stallet och tagit hand om stjärnan. han var helt rabiat. säkert för att han inte fått gå ut på morgonen. wosch, han gick runt, buffla på mig så jag flög en kilometer, och var allmänt störig. meeen, lika fin är han för det :) borstade han lite innan jag mockade, sen lånade vi prismutts box, då rullade han, pheh. fick borsta om honom dårå. idag var han också snackig, varenda gång jag lämnade honom gnäggade han av ensamhet ;) satt hos honom en stund också. pussade och kramade han och olle hejdå. sen lättade jag.
hem och firra ihop allt grejs.
till flyget bare. vi fick plats, yay. resan gick ganska fort, skönt. men tycker det suger att man inte får ta med sig vatten. man får köpa pissljummet vatten 50 cl för 20 spänn, hejdundrans. sen körde vi rally med en vagn när vi hämtat våra väskor. skulle hitta pappa och parkeringen. jag var tvungen att åka hiss, shitman. nämen, alltså, det är ju lite läskigt, lite rädd är man ju. men inte mkt, men alltså, litegrann. hahahahah. körde lite fel, men tillslut hittade vi. wei, soool, vamt och +25. inte som i gällivare, snöö, kallt och +5.

laddar för morgondagen. ska shoppa lite. hör och häpna, haha. men blir nog att sova länge. så kommer onsdag mkt snabbare. hehu. fettnice.
ska nog skriva ner lite filmer så pappa kan ladda ner. man måste ju ha lite tidsfördriv i usa, för man kommer säkerligen ha så lite att göra. not. hah, men anyways.

kanske man skulle dela med sig av datan nu. och dejta sängen. låter fint.
hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide