come out, come out, wherever you are

typiskt, allt jag skrev drog iväg :(


hade ett kalasbra us-möte på förmiddan.

red sen en gul ponny. det gick bra, han var fin och snäll. var ganska nervös i början, men snackade bort de sen, haha. vicky godkände det. hade t o m gått över förväntan, brabra :) skrittade sen en q-ling inne, ganska värdelöst, men that's life.

super olle och lotta har vart duktiga i helg.
lördag, 0:a 110, ett pet 120, söndag 0:a 120!
inte alls illa pinkat.

ids fan inte komma ihåg mer av vad jag skrev tidigare.
jojuste, snart borde  min kamera komma, längtarrrr.
     
     
     nu, wallander som jag redan sett, well well.
     so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide