crashing

verkligen inte min dag idag.
orkade inte gå till skolan även om jag var pigg när väckarklockan ringde. låg under täcket och halvsov ända till 1. försökte plugga matte, men fattade inte ett smack. blev bara arg tillslut och dök ner i sängen igen. gick till stallet vid 3.

skrittade ut ove. han stod helt still när jag klättrade upp och gick rakt fram hela stigen. duktig poa. försökte rensa tankarna, men tänkte på valis ändå. fotade en bild från ryggen och ovebus höll på få en hjärtattack, huhu, sötnöt.
ska ha han nu när lo är borta med valle. dom lär väl inte komma hem på ett par dar. .. och jag saknar redan han. usch, jävlahelvete, när ska livet sluta vara så orättvist ?

äh, har deppat och gråtit mest hela dagen.
har hamnat i ett svart hål trorja, men det går väl över ..                     
     
* dagens låt : joshua radin - only you


måste börja ordna upp saker nu ffs
        adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide