devil on my shoulder

nu, om nångång så känner jag mig bortkommen. det känns som att jag kryper tillbax mot gamla vanor, smyger efter igenväxta stigar. jag trampar upp de gamla spåren. fan vad jag gnäller. mycket snack och lite verkstad. men jag har noll motivation till allt och ingenting nu.
uh, speciellt skolan. shit, så här dålig har jag aldrig vart. tänkte plugga massa under lovet, men jag har räknat typ 5 tal av 30 i matten. har  omprov i kemi typ nu till veckan, jag kan fortfarande inget. prov i fysik, jag kan inget. utredande på onsdag (observera att jag visste vilken dag, big step), måste skriva ut klok fakta och läsa så jag  lär mig det utantill. jag är dum. dum för att jag valde nv, dum för att jag är dum som i allmänt störd i huvudet. en gång under år 2007 gjorde jag ett iq-test, jag hade typ 115, det sades vara bra. nu vågar jag inte göra om testet.
snart hoppar jag från en bro, lägger mig på vägen, överdoserar antidepp, hoppar bungyjump med snöret runt halsen, vad som helst för jag ooorkar verkligen inte med skolan. klarar jag av 1:an så kanske, kanske .. men annars vette gudarna. säger nog till innan, så ni får veta vem som ska ärva min kudde bl a.


överdoserat valle idag, eller en lagom dos kanske.
nu har han hittat tekniken, så när han hoppar så trillar han inte på näsan iaf. han böjer lite på tassen också. på gott eller ont, det vet vi ju inte än. fan, ovissheten är jobbig. hoppas dom far snarre, eller nå. måste berätta att ;  
jag tycker om den där lehigh valley så mycket att det gör ont !


inrett i pentryt, vi vart inte klara. gardinerna skulle kortas och strykas så dom kommer upp imorrn. resten ska väl också fixas klarre imorrn. många väntar på att få komma in och kika. tjao, det blev skillnad, stor skillnad. loggan är snyggast. sen fejkblommorna på bordet.


  ..
Jag är vaken men blundar ändå
Är under ytan tills kroppen blir blå
Dina löften håller sanningen varm i hjärtat som brann

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa orken att andas
Att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Fan va ska jag ta mig till

                                      * dagens låt: martin  stenmarck - 100 år från nu

godbays forever or for a while
(insett att jag är elak rätt igenom, flåt) / jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide