enjoy the silence

åkte till stallet vid 10. skitväder ute. mockade och fyllde maten till olle och loppan. kollade kurs. tog ove. fixade han. tog sen in loppis från hagen, tänkte borsta länge, men hon var så jävla ouppfostrad när vi gick in att jag tappa orken, tålamodet och lusten. så hon fick betfor och sen ut igen. det känns tråkigt nog inte som att jag och loppis passar ihop nå mer, varken ridningen eller hantering. men tänker inte svika linda och marro. jag vet fan inte ens vad jag vill. sen gick jag hem och klockan var inte ens halv 3. shises, inte likt mig.
men den tappade orken, lusten, tålamodet kom inte tbx.

har grubblat till och från hela dagen.
mest över valle. jag vet att det hade kunnat hända när som helst, hur som helst, var som helst. men jag tror fan att det var mitt fel. hade jag inte bett dom lämna olle och valle ute så hade det säkert inte hänt. v blev säkert upprörd när inte han fick komma in först och klev sen ner i snön vid staketet och bröt av benet. fan också, inse hur ont det gör att veta det. gosch.
och det kommer att dröja länge innan han kommer hem. jag känner mig så tom utan honom ju. fast det sägs ju att det som inte dödar, det härdar..

är grymt pepp till en tatuering. vill ha typ hate, love på fingrarna, nått på insidan av handleden och nått skrivet på underarmen.  hittar jag nått nice så väntar jag inte en sek längre, annars kan jag gott vänta.


om typ en halvtimme ska jag och min ben & jerry's caramel chew chew förflytta oss till tvn och kika wallander. har fan sett den en gång, men sprolla. lite tidsfördriv eftersom plugganet går åt helvete !


saknar dig hestfan, och förlåt mig för allt ..


Kommentarer
Postat av: marro

uppdatera din blogg, Köhler! Jag måste få läsa och uppdatera mycket när du väl är på g!

2008-03-11 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide