i don't wanna tell you

fredagar gillar jag !

red ut gurre runt stigen, barris. solen sken och det var varmt. poan var snäll hela vägen, men tyckte jag var lite jobbig som prompt skulle ha rätt galopp varenda gång. inge sken, och när hon fick springa hem så gick det inte ens fort, huhu.
var pepp som fan till hästk. ville dressa med klubbis. men då skulle vi rida ut. trååk. ut på lektion är sjukt värdelöst. red iaf timpan, som har blitt tjukk. han var pigg och ville gå i rumpan på elvis. skritt och trav runt hela stigen till råga på allt. hur kul kan det bli ..
fixade hos kusarna åre. drog sen hem med en maria på släp. jag blev verkligen inte av med henne, försökte med allt, men nä. skulle ju plugga matte. nåväl, det var väl inte allt för krävande. kikade happy feet, lite långdragen, men söt, huhu.

nu ska jag ta mig ett snartnattbad. mys. frysit lite till och från. inte varje dag som jag badar. sen fort hopp i säng. tänkt kliva upp sju imorrn och dra en repa på skidorna runt elljusspåret eller nå. om vädret är nice. annars skiter jag i det. aja, direkt stallet sen, ska grooma och kika när ovis hoppar :)

      ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide