it's up to you

mr crocket var finfin idag. red inte länge. var först ute på banan, men det blev kallt och underlaget var ojämnt. så det blev en svänka i ridhuset också. när han var fin och avslappnad i alla gångarter slutade vi. han blev lite arg idag när jag krävde saker, men han gjorde inga skolor ovan mark. tack och hej för den här helgen. det var verkligen kul att ha en gul ponny. så om vicky nångång lessnar på han så ska jag ha första tjing, haha.
red sen på långtur med marro-gur och emelie-max. fjällnäs, andra sidan, sandviken. det var mysigt och skojigt. loppan var så jävla lydig och duktig, vilket gjorde så det blev ett stort plus i kanten.
fixade med en massa i stallet och for sen hem med lo.

nu jävlarbananer så är typ alla bilder färdiga. yes, puh.

imorrn blire en max bolibomp och en bärtisbus.
och sovmorgon. orkar inte kliva upp och kolla på olle.

nu är jag kalastrött och känner att sängen lockar en massa. huhu.
så mer säger jag inte. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide