keep pretending, no one cares anyway

fyfan !

var i skolan hela dagen. skönt att måsta tänka på annat. försökte föra en seriös konversation med svetsaren,  men började bara garva och han verkade inte fatta vad jag ville, vilket egentligen var simpelt, att jag inte tänkte ha nått samtal med honom. test påhästk. hade 10/12, ett slarv, ett fusk, haha.

red ut ovis med maria och gur. poan var pigg. och hängig, speciellt i galoppen, fick lyfta upp han åre. fast tjao, annars gick det ju finemang. han är så mysig, den där mysolle.

juste, skulle ju egentligen bara leta och skriva ut text
 till provet imorrn, vet inte vad jag ska utreda än. pah.


isch, fan vad  värdelöst. fan vad arg jag blir. eller typ besviken. damn, ibland har man för höga tankar om folk. eller så råkar jag bara vara kinda dum i the head, extremely. gosch, hur fan pallar man vara mig, det lär vara jobbigt må jag tro. nu jävlar ger jag upp, jävlahelvetescepeäckelmissanpassade människa.

hejdå, nu ska jag leva livet  ! :) typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide