nine in the afternoon

orkade fan inte blogga igår. det blev så jäkla sent eftersom jag höll på kirra massa bilder.

hade iaf friluftsdag igår. det var ganska kallt först, men sen kom solen och det vart mysigt. åkte lite madrass i pulkbacken. backen var liten, obrant och smockad med barn. sen går ju barna upp mitt i backen och sitter kvar längst nere så man måste slänga sig av sitt åk för att inte mosa dom. suck .. vi blev inte kvar så länge som tur var, paha.
for sen hem till jh & därifrån fick vi skjuts till stallet. fotade lite bilder på en kaka och en carl (inte hunnit  lägga in dom på calle, tog bara första bästa osnygga). jag har verkligen tappat fotokunskapen, för bilderna blir allt utom bra. fan också. måste träääna. red sen ett chillt dressyrpass med calleman. han var riktigt fin till och från, mestadels fin. härligt. hade teori på lektionen. vi snackade om exteriör. tjao, inte det mest intressanta, men nog gick det. höll bara på att somna hela tiden, huhu.

blev hem tidigt och passade då på att skicka över alla bilder till josefins dator så jag kan få över dom på skiva snarast. haha, råkade lixx fylla datorn med nya igår. inte ens alla fick plats efter redigeringen, ojoj. fick förminska alla, och jag hatar att förminska.

åh, måste berätta vad en snubbe på pixbox kommenterade en bild på mig och valle. hon skrev : ni verkar passa riktigt bra tillsammans :)ni ser verkligen ut att trivas ihop! :D
tror ni att det värmde eller ? som fan, jag blev sååå jävla glad. det betyder extra mkt just nu när allt är som det är, och när jag fortfarande känner mig skyldig. aw, det gjorde hela min dag kan jag lova !

nu är jag ensam hemma ihelg. ska snarre ta en promp till stallet. ska fota lite klubbisar med marro. såvida det inte skiter sig. för det är ett par minus grader ute och antingen så blåser det snö från taket eller så snöar det. ska iaf försöka få marr. att fota mig och gul när vi dressar :) det är kul med ridbilder ju.
har loppis och gullan idag så det blir nog en lång kväll, men vetu, det gör inte mig nått.

kolla -Jk på bdb vettja ;)
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide