stupidity

var uppe före tuppen idag. eller så inte. men 7 iaf. drog mig riktigt länge under täcket, solen sken ute och skidorna väntade på mig. men sen när jag kollade graderna så vare -25. eh, nej tack sa jag och sovde till halv 9. spurtade till stallet med bil, då vare -20.
fick stressborsta olle eftersom dom ändrade tid lite snabbt. puh, sicken pärs. och jag som tänkt borsta länge. nåja. mockade supersnabbt och kikade sen när dom hoppade. tog in poan efteråt och tog hand om han.

red ut loppan barris med vanja & gur. (observera att det då var typ -7 grader ute). det gick inte så bra för mig, höll på skumpa av. loppis var ganska jobbig i början men verkade fatta vinken sen. chillt efter glpsträckan.

blev tillslut övertalad att gå på den där middan. hade inte så stor lust ju. kom iaf hem en timme innan och tog en raggardusch (nu vet jag faktiskt vad det är, haha) och sen fick josefin nått ryck och plattade mitt hår, fixade frilla och slängde på smink. wosch, ojoj, farligt snygg blev man, haha. knatade till stallet och dinerade dära. spelade lite kort med emm, sofie och joel. jag sög i början.  men det hela slutade med att dom andra gav upp och så vare bara jag och joel som spela. och då jävlar vann jag. utklassning på hög nivå, maha. lindade ben på olle och började sen sakta men säkert promenixa hemåt. fick massa bilerbjudanden men jag stod emot. så skönt att knata .. hoho, lena ropade och frågade om jag var tjurig, och jag bah, nae, jag är hurtig :)
ångrar lite att jag drog dit. men nåväl, om inte annat så fick jag modighetspoäng nu, proud * och så fick sig alla oenvisa typer ett nyp i kinden, moahahaha ..


vet inte om jag ids kliva upp tidigt och skidra imorrn. borde plugga litegrann.
äsch, får väl se hure slutar. natti natti /jess.


Kommentarer
Postat av: emyleee

hihi jag är ENVIS ;). bra att du kom iaf. hihi

2008-03-09 @ 07:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide