the smile on your face

red ut busan runt stigen. för ovanlighetensskull gick det väldigt mkt fram och väldigt lite bak. ångade på som ett och annat tåg. ganska jäkla pigg och busig, hon var som en slajmgubbe. sen som alltid började hon konstra på stallområdet. kusarna i hagarna var lite arga och hon skulle förstås ge tbx. for upp och ner och drog henne i munnen, lilla pucko.
fotade småbarna och deras favvisar. vissa av dom hade nog lite för höga krav på bilderna. eh, så bra är inte jag, sorry. nåja, det var nåra väldigt nöjda miner iaf.
red sen maxbaloduroubido. blev runt stigen med marro & gur. oj vad ponnyn var pigg. hihi, men det var bara kul. sen på glpsträckan fick di andra lite försprång och då jäklars ville mask också springa. och när han fick det, då kan jag lova att det flög bakut sparkar och bockar. bock efter bock efter bock. hoho, fan vad jag skratta. söt påni ;)

imorrn ska ovis ut och jag ska hoppa med calle. marri skulle bort och då fick jag vara med på lektionen istället. vad kul och spännande. dock så är jag sämre på hoppning än på dressyr. och jag är dålig på dressyr. hoho, hoppas att calle är en riktigt duktig snubbe och visar mig hur man gör. har ju aldrig hoppat han ordentligt.
aja, det är bara att vänta och se ..


marro och jag har kollat wallander hos mig. jag trodde att jag inte sett den ju, men det hade jag fan. buhu. nåväl, ska väl börja avrunda kvällen så man pallar upp imorrn. blir inte så lång sovmorron.


det är synd att du är så söt .. ;)

tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide