you should know

red calle till sjöpen med emelie och max. har aldrig ridit poan mot stan, men han var cool. galopperade åre runt dammarna. fullt ös medvetslös. pigg poa, aningens busig. det var iaf myspys. sen på hemvägen passade vi på att prata om allt och alla.
sen blev det en snabbis ut i skogen med ovis. skulle bara skritta. han började med sitt vändande. en gång slog jag honom mellan öronen med handen, men det hjälpte bara för stunden. sen studsade han inte sin små studs, utan han stod högt på bakbena och balansera. flera gånger. fick kasta armarna runt halsen för att inte glida baklänges. huga, vilket svammel. sen när man vänder hem är han en liten nallebjörn. pigg varen iaf. hum, tror att det kan vara mitt fel när han ställer sig, innan han hade gjort det med lo eller nån annan. nästa gång blire kanske graman och spö, måste kolla om det hjälper ..

har fan lite grejs jag borde kirra. en historiauppsats och en bokrecesion på engelska, jag har inte ens läst ut boken. hoho. sen måste jag ju fixa klart med jobben. åh, vad jag är dålig. nu blir jag arg på mig själv.

haha, det är som så roligt när jag ska ta mig upp när jag suttit ner ett tag, då är jag extra stel och öm, ser ut som en pensionär, hihihiha. nu ska jag sova, så grejset får vänta tills imorrn. eller kanske läser lite bok innan. gnight

image126


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide