a cat with boots

tjalala. sitter här hos vanja, utan vanja, men med en marro. hon vaktar katten, men vågar inte sova här själv. så jag fick ställa upp då di andra dissade henne. nåväl, jag har sovit kalasgott, förutom att jag har varit tvungen att hålla fötterna inne under täcket hela tiden. för mitt i allt kommer felix och krafsar och river. hjielp, han är helt brutal. mitt i natta så hade han kommit in under mitt täcke också. imorse när han var och lekte tog jag honom fram och då var han mysig istället och spinnde åre. men han är lite opålitlig. igår började han med att vara svinsocial och mysig, men sen blev han vildkatt och typ bet oss när han ville leka, ojoj.

men iaf. red ut ovis igår. solen hann gå i moln, men det var fortfarande varmt. han var ruskigt fin och duktig i början, småkikade bara lite. men det är ju så mkt nytt näre har tinat. sen ringde det, och det var långsamsölpelle nummer 1. sen när vi började gå igen kom marro och maggi, då blev olle cp för han ville följa med dom ist. då pep han, vände och stegra. knockade han mellan öronen men det hjälpte inte, så fick peta till honom på bogen. tur att han ändå lyssnar ganska bra när man säger åt han .. amen sen vart han hyper hela vägen, svintittig, stark och pigg. det var dock så bra underlag att det gick att galoppera. tog småstallen sista biten och det tyckte han var apläskigt. tänkte haka på rocky, men då vågade inte rocky gå först. nåja, lite sällis vart det ju, hehu.
tog hand om honom klarre, borstade cavv. och cyklade sen hem. käkade snabbt och sen skjutsade morsan oss till maggi för att hämta nycklar och sen blev det rimi. storshopping och sen dårå till lägenheten.

fick kolla dirty sexy money och den var bra som vanligt.
skulle kika en film också, men vi otekniska jävlar kunde inte förstå oss påre. tog en dusch istället och sen dök vi i säng.

och där ligger den där maria ännu. herregud, vi hoppa i krukan redan halv tolv och hon störta ju på dirren. jag var då pigg och glad redan vid nio. haha, ska väl sysselsätta mig med nått tills hon vaknar och sen ska jag knata iväg till stallet. har en ovibus och en guling. det är typ 18 grader ute, säkert i solen. det är varmt, så det lutar mot att hålla sig ute, tjohey.

nu ska jag hitta på nått annat, hare nice vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide