i'll not come back

åh vad jag blir arg, åh vad jag blir arg, åh vad jag blir arg. eller nä, jag blir ledsen. suckerr.
livet är komplicerat, ohja. jag gnäller ofta, ohja. men det finns fan folk som gnäller oftare, utan anledning. bitches. såna som ni får såna som mig att .. oj, batteriet tog slut ..

lätt skola. eller det blir som man gör det till. skulle ut och springa på jympan. jag tog en promm. gick genom kåkstan, var fan lite rädd eftersom det bergis spökar där. sen knatade jag efter vägen och hittade lisa vid ett gammalt spökhus. di andra hade gått in och kolla läget. och då var jag inte sen på att springa in. värsta spännande att utforska gamla, förfallna spökhus. sen drog jag med mig hanna och jossan i källarn, lite creepy. efter det ringde jh och bad mig komma och möta henne. klart, slut och sen kom morsan. jo, förresten så vet jag precis vad jag ska göra en halvsolig dag i sommar. cykla upp till mampa med kameran i högsta hugg. oj, vad det finns att fota där.

mockade till kungen och promenixade.
till skolan och göra matteprov. tjohey, skrev på 3 frågor av 13. 11 poäng är godkänt. hahaha. hoppas jag får tid med syon illa kvickt. det här har spårat ur. meeeen, tror och hoppas att jag kommer firra kemiprovet iaf :)
tog hand om tha king igen. borstade bara i 2 h idag. överambitiös? skoja inte. nämen, så länge han är så smutsig och uppskattar omvårdnaden fortsätter jag, pheh. he's amazing. 
pussat lite extra på supero innan jag for hem. det var uppskattat från hans sida. han funderar nog på vart allt sånt tog vägen, eller så är han bara ruskigt lättad, hahaha. men han har iaf blitt duktig med öronen. det lät skevt. men nu får man röra dom grrymt mkt mer än i början, kalas.

nu väntar sängen så jag pallar upp imorrn. får inte missa första lektionen och forrest gump, hehu. har vart duktig och redigerat klart nästan alla bilder, nu blir barnen glada.
det här är inge kul nåmer .. tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide