i'll paint the whole world

det känns inte som att jag orkar bry mig. det går in genom ena örat och ut genom det andra.
du är exakt lika patetisk som resten. tänkte bara påminna dig ifall du råkat förtränga det.

var ute med valle idag igen. på dirren när vi gått in hagen såg man buset i han. satt där med honom medans han käkade, sen gick han en runda, käka, gick en runda. och sen mitt i allt börjar han pipa, ruska på huvvet och var på g att göra nått bus. flera gånger gjorde han så, haha. söten. pysslade med han en del.
imorrn har jag olle, då ska jag ge han lite kärlek också, det förtjänar han. bananers vad länge sen det var jag red han sist. kommer inte ens ihåg ..

mamma har hjälpt mig göra lite på rapporten som skulle vart inne senast söndag. oups. ska försöka göra bort den illa kvickt. nu innan sängen väntar ska jag skriva stödord på min engelska realia. sprolla betyget, men då har jag fått det gjort också. känner att jag måste ta tag i det sista innan lovet. fast än så länge är inte det prio ett.

äh, pallah mere.
godnatter era nötter

Kommentarer
Postat av: Anonym

prio ett jk!!! sattsa sista nu

2008-05-28 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide