i'm glad that i got you

red tiamo på hästkunskapen. det gick kalas. han är så fin. man blir så glad av att rida han. det är en riktig pärla. passar bra när självförtroendet slickar gatan. haha, var ju så kass igår. men idag kunde jag känna mig lite bra iaf, hah.
red guran på marro's lektion. hahahahaha, säger jag bara. både marro och vanja hade nog skattat sig ur skorna om dom sett oss. nåväl, i slutet sprang hon iaf på i ett bra tempo, även om jag mest bara satt och åkte med. mina armar hade kolavippat. tränade på lc:1an, red upp den. haha, nu red jag rätt och missade inte den där volten. fast våra vägar var väl inte dom snyggaste och sånt där. fick kul creds av carola. när man inte hör sånt ofta så uppskattar man det a lot. eller haha, även om man hör det ofta så äre ju uppskattat. fast jag är en dålig jävel på att ta åt mig av sånt. huhu, jag tror att alla ljuger och säger så bara för att vara schysst. meeen, kanske det är så, vem vet.
pussat och hållt på med valle. det är sjukt hur bra han är. det går inte att beskriva, men han är oslagbar på alla vis :) ihelg ska jag ta hand om han lite extra, hehu.

datan laggar som fan, men nu har jag lagt in alla kirunabilder också. phu. både på min bdb och us pixbox. fettnice, men orkar fan inte döpa och sånt på pixen.
blir säkert en tidig morgon eftersom morsan lovat att jälpa mig att plugga. det blir en pluggig helg helt enkelt. och rapporten ska skrivas om, betyget sätts på onsdag, tjohey. streeeeeess .. vi får se hur det går, känner att jag verkligen vill gå kvar i min klass, men det håller nog inte. amenjo.

nu väntar sängen. adios
psst .. balokongdörren står öppen och det luktar såå gott.
sådär frächt, mm. svårt att beskriva, men det är en behaglig doft, tih.
lika behaglig som bensinlukten, och spritpennalukten. typ duvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide